Sosyal medya yönetimi, yazılı ve görsel içeriklerin belirlenen hedef kitleye sosyal medya kanallarından (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube ve Pinterest) paylaşılma sürecidir.

Sosyal medya;  geleneksel medyaya göre daha az maliyetli ve etkileşim kurmayı, erişimi artırmak için yeni fırsatlar sağlamaktadır. Oldukça popüler halen gelen sosyal medya markaların kitlelerine bir elçi görevi görmektedir.

Firmaların ve markaların çevrimiçi etkileşimler kurması, içeriklerini anlık olarak hedef kitleye aktarmasına neden olmuş, sosyal medya yönetimini olmazsa olmaz bir meslek haline getirmiştir.

Sosyal medya uzmanlarının firmalara ve markalara oluşturdukları sosyal medya stratejileri, hedef kitlelerine başarılı ve planlı içerikler sunmasına, ürünlerini ve yeniliklerini tanıtmasına yardımcı olmuştur.

Sosyal medya stratejisi, kampanyaların her birinin pazarlama hedeflerinize ulaşmakta emin olmanın önemli bir parçasıdır. Bu plan çerçevesinde verilmek istenen mesaj sosyal medya takiplerine aktartılmaktadır.

Sosyal medya da tutarlılık önemlidir. Hedef kitlenizi büyütmek istiyorsanız, sürekli olarak kaliteli içerik yayınlamalı ve uzun vadeli planlar yapılmalıdır.

Sosyal medya kullanıcılarıyla etkileşim kurmak, artık iş sayfanıza yorum yapan veya mesaj gönderen hayranlara veya takipçilere yanıt vermenin ötesine geçmektedir.Artık yepyeni bir medyadır.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Sosyal Medya Yönetimi Nedir?
Author Rating
51star1star1star1star1star

Yorumlar

yorumlar