Yukarı Çık

İçerik Pazarlama

İçerik pazarlama, belirlenen hedef kitleye alakalı içerikler oluşturarak, hedef kitlenizin dikkatini çekmeyi ve onları birer müşteri adayına dönüştürmeyi amaçlamaktadır. İçerik yönetimi, ürün ve hizmet satmak yerine, potansiyel müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu bilgi ve deneyimi çeşitli içerik türleri ile sağlamaktadır.

Markanız için oluşturulan e-kitaplar, sosyal medya yayınları, blog yayınları, video ve webinar gibi içeriklerin hedef kitlenize bir değer sunması gerekir. Oluşturulan içerikler, müşterilerinizin sahip olduğu sorunları çözmelerine yardımcı olacak alakalı içerikler olmalıdır.

Markanızın web sitesi, blog’u veya e-kitabı hedef kitlenizin bir sorunu çözmesine yardımcı oluyorsa, muhtemelen işletmenizi başkalarına tavsiye ederler. Tavsiyeler, markanızın aktif ve katılımlı müşteri tabanının büyümesine yol açar. Blog yazılarınızın veya e-kitabınızın içeriği alakalı veya değerli değilse, içerik yönetimi işletmenize bir değer katmayacaktır.

İçerik Pazarlama Nedir?

İçerik pazarlaması, müşteri memnuniyeti yaratmak amacıyla belirli bir hedef kitleyi çekmek ve geliştirmek için kullanılır. İçerik pazarlamasını kullanarak, müşterinizin şirketinize yönelik davranışını olumlu yönde değiştirmeye ve geliştirmek amaçlanmaktadır.

İçerik Pazarlaması Çeşitleri :

  • Blog yayınları
  • Sosyal medya içerikleri
  • Email bültenleri
  • Podcasts
  • E-kitaplar
  • Videolar (Youtube, Ürün deneyim videoları, vb.)
  • Online Konferans ve seminerler

İçerik Pazarlaması Markanıza Nasıl Katkı Sağlar?

Markanızın blog yayınları, video içerikleri ve sosyal medya yayınları, hedef kitlenize yardımcı olan ve sorunları çözmeyi ifade eden harika içerikler olduğunda, görüntüleyenleri birer müşteri adayına dönüştürmek oldukça kolaydır.

İçerik pazarlaması, markanızın stratejik içerik oluşturma yoluyla marka bilinirliği oluşturmasını sağladığından işletmenizin yeni müşteriler kazanmasına yardımcı olur. İşletmeniz ayrıca müşterilerle ilişkiler geliştirerek daha güçlü marka sadakati ve sonuçta iş büyümesine yol açar.

  • Sosyal medya stratejinizi geliştirir.
  • Arama motorları benzersiz, kaliteli içerik yayınlayan işletmeleri ödüllendirdiğinden arama motoru sıralaması ve sonuçlarında yardımcı olur.
  • Başarılı bir halkla ilişkiler stratejisidir. İşletmenizi tanıtmak yerine okuyucuların önem verdiği sorunları ele almanızı sağlar.
  • Websitenize alakalı ve potansiyel müşteri adaylarının ziyaret etmesini sağlar.

İçerik Pazarlaması Örnekleri

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

İçerik Pazarlama

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

İçerik Pazarlama

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

İçerik Pazarlama

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

İçerik Pazarlama

İletişim Formu


İçerik Pazarlama
Nisan 5, 2020

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

Hyadora firmasının doğal sabun çeşitlerinin sergilendiği sosyal medya çalışmasıdır...
  • Strateji

    Sosyal Medya Yönetimi

  • Tasarım

    Sosyal Medya İçerik Tasarımı

  • Müşteri

    Hyadora.com

View Project
İçerik Pazarlama
Mart 17, 2017

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

Sosyal medya kullanıcının özel gün ve etkinliklerde dikkatini çekmek ve markanın dijital ortamda yer alması amaçlanmıştır...
  • Strateji

    Sosyal Medya Yönetimi

  • Tasarım

    Sosyal Medya İçerik Tasarımı

  • Müşteri

    Orfis

View Project
İçerik Pazarlama
Haziran 17, 2017

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

Orçelik firması çalışanlarının rol aldığı Babalar Günü video içerik çalışması, Park Film tarafından çekilmiştir. Senaryo, içerik ve reklam yönetimi tarafımıza aittir...
  • Strateji

    Sosyal Medya Yönetimi

  • Tasarım

    Sosyal Medya İçerik Tasarımı

  • Müşteri

    Orçelik A.ş.

View Project
İçerik Pazarlama
Nisan 27, 2015

Sosyal Medya İçerik Tasarımı

NYIST BAKES firması için yapılan sosyal medya yönetim ve içerik çalışmasıdır...
  • Strateji

    Sosyal Medya Yönetimi

  • Tasarım

    Sosyal Medya İçerik Tasarımı

  • Müşteri

    NYIST BAKES

View Project
Open chat